środa, 15 stycznia 2014

Liebster Blog Award

Jestem zaskoczona! Zostałam nominowana!

zasady:

" nominacja do Liebster Blog Award przyznawana jest w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę” .jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów ,dając możliwość rozpowszechnienia .po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby ,która Cię nominowała ,a następnie nominować kolejnych 11 osób ,po czym zadać im 11 pytań .oczywiście nie wolno nominować bloga ,który Cię nominował ."
za nominację dziękuję: http://amatadimami.blogspot.com/
Odpowiedzi na pytania:
1.Dlaczego właśnie taka nazwa bloga?
Ponieważ, cały nasz świat się kręci wokół Lenki:)
2.Co jest dla Ciebie najważniejsze?
Rodzina! 
3.Pamiątka z dzieciństwa? Masz ją do dzisiaj?
Miś Pluszowy Kubusia Puchatka. Niestety rozstałam się z nim. 

4.Schabowy czy czekolada?
Czekolada po schabowym!

5.Uwielbiam...
Jazdę na rowerze!

6.Czy marzenia się spełniają?
Tak. 

7.Róż tylko dla dziewczynki a niebieski tylko dla chłopca?
Nie!! 
8.BMW czy Mercedes?
BMW 
9.Palisz?
Zdarza mi się.
10.Czy lubisz swoje imię, jeśli nie to jakie by Ci odpowiadało?
Przyzwyczaiłam się do swojego. Może być:)
11.Czym się chcesz pochwalić?
Tym, że tworzę stornkę na fb tematyczną do bloga:)

Moje Nominacje:
1.http://czekamynacud.blog.pl
2.http://oliwkowy-swiat.blogspot.com/
3.http://www.nakaruzeli.pl/
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
 Sukcesywnie będzie pojawiać się coraz więcej nominacji



Moje pytania:
1.Co daje Ci blogowanie?
2.Film w domu z bliską osobą czy film w kinie oglądany samotnie?
3.Na czym znasz się najlepiej?
4.W jaki sposób wyrażasz siebie oprócz blogowania?
5.Jakie masz podejście do życia- pesymistyczne czy optymistyczne?
6.Twoja największa zaleta?
7.Cisza czy zgiełk?
8.Zajęcie, które sprawia Ci więcej przyjemności niż blogowanie?
9.Wierzysz w przeznaczenie?
10.Żyjesz w ciągłym biegu czy raczej spokojnie?
11.Osoba, która jest dla Ciebie wzorem do naśladowania?
Z wymyślaniem pytań poszło jak z płatka:)



2 komentarze:

Miło nam, ze nas odwiedziłeś!
Zapraszamy ponownie!