niedziela, 19 stycznia 2014

Bo SZCZĘŚCIE jest w nas...

Dziś będzie egoistycznie i nieskromnie!!! Będę się chwalić! I słodzić sobie! A co mi tam!
Jestem wspaniałą mamą. Nie idealną ale wspaniałą. Dbam o swoje dziecko najlepiej na świecie, bo robię to z sercem, miłością i najlepiej jak umiem.
Jestem wspaniałą kobietą i matką. Tak celowo powtórzyłam drugi raz, że jestem wspaniałą mamą. Każda z nas powinna sobie to powtarzać codziennie dwa, trzy, cztery a może i więcej razy i uśmiechać się na samą tę myśl do siebie!
Tak samo z kochaniem siebie!! Tak siebie! Bo jeśli nie kochasz siebie nie jesteś zdolna do 100% miłości do drugiej osoby, nie jesteś w pełni szczęśliwa i zadowolona z siebie samej a co dopiero z życia i tego co robisz!!
I nie jest to post dla zakompleksionych matek! to tekst dla każdej z nas po to aby poczuć się ze sobą jeszcze lepiej!!
I co z tego, że ciało po ciąży się zmieniło?? I co z tego, że kształt piersi i brzucha się zmienił lub innej części ciała? Kochaj siebie taką jaka jesteś. myśl o sobie pozytywnie i czuj się atrakcyjna! Inni właśnie tak Cię widzą jak się czujesz i myślisz o sobie!! Obdarzaj się uśmiechem każdego dnia patrząc w lustro a potem innych- zobaczysz, że uśmiech powoduje uśmiech! A potem posypią się komplementy jak promiennie wyglądasz:)



 A jeśli to czytasz bierzesz w rękę kartę i długopis
piszesz tak :
LUBIĘ SIEBIE ZA..... I wymieniasz 5 powodów za co siebie lubisz!  
Potem wieszasz to np. na lodówce, nad lustrem, gdziekolwiek gdzie będziesz miała to każdego dnia w zasięgu swojego wzroku i powtarzasz to codziennie na głos z uśmiechem . Po miesiącu zobaczysz jak zmieniło się Twoje nastawienie do siebie samej:) założysz się?? Sprawdziłam to na sobie samej!!

A  teraz . Jeśli przeczytałaś mój post i zastosowałaś się do tekstu powyżej wklej to na swojego bloga. Te kobiety, które nie czytają mnie a czytają Ciebie zobaczą to. Być może dołączą do "grona szczęśliwszych kobiet" właśnie dzięki Tobie! A ja będę szczęśliwsza, że kogoś uszczęśliwiłam. :)

Oczywiście, żeby nie było feministycznie! Panów też zapraszam jeśli to czytają!

BO SZCZĘŚCIE JEST W NAS!!!


1 komentarz:

Miło nam, ze nas odwiedziłeś!
Zapraszamy ponownie!